Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Beatum, inquit. Duo Reges: constructio interrete. Erit enim mecum, si tecum erit. Quo modo autem philosophus loquitur? Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Iam in altera philosophiae parte. Ergo, inquit, tibi Q. Quorum sine causa fieri nihil putandum est.

Respondeat totidem verbis. Audeo dicere, inquit. Mihi enim erit isdem istis fortasse iam utendum. De vacuitate doloris eadem sententia erit. Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam;

Hoc etsi multimodis reprehendi potest, tamen accipio, quod dant.

Quis istum dolorem timet? Vide, ne etiam menses! nisi forte eum dicis, qui, simul atque arripuit, interficit. Intellegi quidem, ut propter aliam quampiam rem, verbi gratia propter voluptatem, nos amemus; Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Venit ad extremum; Falli igitur possumus. Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Heri, inquam, ludis commissis ex urbe profectus veni ad vesperum.

Erit enim mecum, si tecum erit. Non semper, inquam; Age nunc isti doceant, vel tu potius quis enim ista melius? Restatis igitur vos; Cur igitur easdem res, inquam, Peripateticis dicentibus verbum nullum est, quod non intellegatur? Non enim, si omnia non sequebatur, idcirco non erat ortus illinc. Quod non faceret, si in voluptate summum bonum poneret. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt.

Quo modo igitur, inquies, verum esse poterit omnia referri ad summum bonum, si amicítiae, si propinquitates, si reliqua externa summo bono non continentur?

Aliena dixit in physicis nec ea ipsa, quae tibi probarentur; Sed ego in hoc resisto; Ut in geometria, prima si dederis, danda sunt omnia. Quid censes in Latino fore? Et quidem, inquit, vehementer errat; Luxuriam non reprehendit, modo sit vacua infinita cupiditate et timore.

A mene tu?

Quis istud, quaeso, nesciebat? Immo alio genere; Tu quidem reddes; Ac tamen hic mallet non dolere. Sed plane dicit quod intellegit. Eam stabilem appellas. Traditur, inquit, ab Epicuro ratio neglegendi doloris. Sed plane dicit quod intellegit. Ego vero isti, inquam, permitto. Hoc enim constituto in philosophia constituta sunt omnia. Universa enim illorum ratione cum tota vestra confligendum puto.